torsdag, september 21, 2006


031 - 21 71 24
Nu har vi äntligen fast telefon. Dessutom har vi Telia Alltid så att man kan sitta i telefon så mycket man vill utan minuttaxa. Nu är det nästan trevligt att sitta i telefonkö så det har jag gjort nu mest hela dagarna känns det som. Ikea har till exempel härligt långa kötiden med härlig hissmusik. Posten... där kom jag nog på tolfte plats. Men då kunde man ju sitta och läsa kurslitteratur under tiden.
För några dagar sedan ringde jag från min mobil med kontantkort på dagtid till SGS. Jag fick nästan panik när pengarna tickade iväg och jag efter flera långa och dyra minuter fortfarande stod på plats sex i kön. "Det är många som ringer oss just nu men du behåller din plats i kön" Nej men tack så väldigt mycket då. Jag insåg att nu ska vi ha fast telefon och det snabbt!

1 kommentar:

Maria Ådahl sa...

Nytt rekord hos telia: 96:e plats och en beräknad kötid på 15 minuter