lördag, oktober 07, 2006


I kväll hade Lina spelning med sitt band Barbro! Det var riktigt bra! De hade en omsorgsfullt ihopsatt show men en del nya låtar som jag inte hört förut. Har du inte sett dem kan du passa på nästa helg då de spelar nästa fredag och lördag.

Såhär stod det i kulturnattaprogrammet: Kalejda, Stigbergsliden 5B
Barbroshow 19.00–20.30
Den fyra kvinnor starka visshowgruppen Barbro sätter upp en show på Kalejda i Göteborg. Med innovativa arrangemang, överraskande mellansnack, ett stort antal instrument, humor, allvar och lite dans bjuder Barbro på en visshow som upprör och berör, roar och oroar! Insläpp kl 18.00.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Maria: apropå ingenting, kolla in den här länken.

http://www.campaignforrealbeauty.ca/bblank.asp?id=6895

Tack för senast också! Så roligt att vi börjat umgås lite, tycker jag! :)

Maria Ådahl sa...

Tack för senast själva! Vilken god pizza det blev!! Jättekul att träffa er! Ni får komma igen snart!

Anonym sa...

Maria, blogga lite nu'rå!!!

Jag tentapluggar just nu vilket innebär att jag är inne på sidan felar gånger om dagen - och aldrig något nytt!

Visst, jag vet att du har mycket att göra, men du måste offra dig för fansen. Har man nu en gång gett sig ut i cyberrymden måste man fortsätta leverera, det vet alla. ;)

Anonym sa...

det ska vara FLERA gånger alltså

Maria Ådahl sa...

Hej Anna! Om jag får feedback så skriver jag mer ;) Och dessutom har jag ju också tenta nu och är ute på internet hela tiden och kollar ungefär tio gånger om dagen om det möjligtvis skulle kunna vara någon som har kommernterat på min blogg så att jag har något annat att göra än att fundera på min tenta.