torsdag, november 06, 2008

Heja Obama


Det finns inte mycket att berätta. De senaste dagarna har jag mest suttit framför min dator och snörvlat. Med spänning har jag också följt det amerikanska presidentvalet. Alla de amerikanska bloggar jag läser bubblar av glädje och framtidstro och man kan ju inte annat än gilla den nye vältalige och stilige presidenten. Han känns lite som en ny Martin Luther King med mål att förena ett etniskt splittrat USA. Blir spännande att se hur han klarar att axla presidentrollen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar dina hattifnattar! vill se mer av dem

Maria Ådahl sa...

Tack snälla Jenny!

Ser du att det är amerikanska hattifnattar som precis fått en ny president?

Tack för att du frångått dina principer ;)

Anonym sa...

ja, de har de synnerligen typiska dragen för amerikanska hattifnattar som precis fått en ny president. går inte att missta för några andra hattifnattar!