tisdag, juli 29, 2008

rea


Mina bloggbesök har gått ner med nästan femtio procent i sommarvärmen. Det ser jag som ett gott tecken. Ut i solen alla!

På inrådan av min medbloggerska blogopeden tog jag mig nyss till Noa Noas sommarrea. Ack. Det skulle jag inte ha gjort. Så mycket fint! Nu är jag massa hundralappar fattigare men har lite fina kläder som jag inte riktigt vet när jag kan använda. Någon som vill bjuda mig på bröllop kanske?

Är det någon som har lite pengar att spendera och klär i storlek L eller XL så anbefaller jag dock en tur till tidigare nämnda rea. Halva reapriset! Det fanns som sagt sååå mycket fint. Är man liten, som jag, var det inte lika lätt att hitta något men några små pärlor fanns där ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, kom i bryllup! Du må vente noen månender, men allikevel :)Siri