onsdag, maj 02, 2007


Jag är allt bra dum. När jag skulle torka ur kylskåpet härom dagen råkade jag visst stänga av frysen (varför sätter man reglaget inne i kylskåpet) utan att sätta på det igen. När vi kom hem från affären med frysvaror fick vi oss en liten chock. Nästan allt var smält och blött. Så ikväll har vi tabberas på allt som vi tror fortfarande går att äta.

Vi fick med oss en kinesisk drake från Veddige. En sån som flyger i luften. Inte en sådan som på bilden. Xiaogang ville ut och flyga idag men jag var lite tveksam. Kan nog bli lite svårt när det inte blåser tyckte jag. Ändå gjordes ett tappert försök. den flög så länge man sprang men så fort man stannade dalade den ner som ett höstlöv. Det var bara att inse att det var en såndär skön och stilla kväll ikväll. Inte ens björklöven i trädens toppar rörde sig.

Inga kommentarer: