torsdag, maj 24, 2007

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 16.1

Din ålder borde vara 29.4 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?

-fast det var ju just det jag inte hade, varken ICA-kort eller bil. Men kul att göra personlighetstest. Det borde ju dra ner åldern lite egentligen att jag gjorde detta testet istället för att moget och vist ägna mig åt min maratontenta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din vuxenpoäng är: 18.4
Din ålder borde vara 33.9
Jag känner mig mycket nöjd. Jag tycker att det är för ont om vuxenpoäng i samhället idag!

Anonym sa...

"Jag tycker att det är för ont om vuxenpoäng i samhället idag!"

Hmm... hur många poäng får man för den kommentaren? Ligger ju något i det dock...

Själv är jag tydligen närmare 30 år. Körkortet är inte helt oenigt.

Anonym sa...

Jeg fikk det nedslående resultatet 32,7 år. Jeg er virkelig gammel!

Anonym sa...

Fick också en ålder på 33,9 och dags att tagga ner. Kan bero på att jag faktiskt har både ICA-kort och bil...?