torsdag, juni 28, 2007

kan inte sova

Jag försöker somna. Eller rättare sagt försökte jag. Nu försöker jag bli lite tröttare så att jag lyckas bättre vid nästa försök. Ska man sova är det bra om man inte är för fnissig. Då ska man inte titta på denna videon:

Man kanske också undrar var jag håller hus och varför jag inte skrivit på bloggen. Inte mycket har hänt. Jag jobbar. Umgås lite med människor, framför allt mr fästman. Denne fästman ska ju inom en inte allt för lång framtid förvandlas till en äkta make. (Nu är han falsk). Den som inte vet så mycket om detta kan med fördel ta en titt på: Bröllopsbloggen för mer information. Detta förestående spektakel är ju ganska planeringskrävande. Planering och organisering är ju som kanske bekant inte min starka sida. Möjligtvis är tanken på detta en trolig anledning till nämnda sömnlöshet.

Inga kommentarer: