söndag, juli 15, 2007

Nya kunskaper

Igår var vi ute och fiskade och rodde med några av ungdomarna från Gunnilse ungdomskollektiv där jag jobbar. Eller rättare sagt jag rodde och mina två passagerare fiskade. Vi var ute i nio timmar (!) och det kändes som om det var motvind hela tiden. Nu har jag så ont i rumpan att jag knappt kan sitta. Men vi hade roligt i alla fall. Och jag får lön för det!

Nu sitter Xiaogang och spelar in en ny låt. En intressant yunnan-buddistisk-kristen låt. Nyfikna får be xiaogang spela upp. Själv har jag lärt mig hur man viker T-shirts assnabbt.

1 kommentar:

Blogopeden sa...

alltså den där t-shirtvikningen är ju skitbra! Jag fick öva lite men nu viker jag så hela tiden! På jobbet viker jag alla tröjor jag kommer över. har märkt att linnen inte funkar så värst bra dock...