tisdag, februari 05, 2008

Guldkorn


Idag känner jag mig lite slö. När jag kom hem från skolan lite tidigare än jag tänkt mig hade jag huvudet fullt av nyttiga saker att ta tag i. Ändå hamnade jag slappt framför min vita bebis.

Eftersom jag inte har något spännande att berätta om ska jag dela med mig lite utav några av min favoritbloggar. Detta är bloggar som tillhör främlingar. Bloggarna som jag besöker emellanåt har gjort att de känns som mina vänner.

Nina is cool -En fotoblogg. En tjej med sinne för detaljer fotar saker i sin vardag.

Stationsvakt -En flitig bloggare som med stor portion humor tar sig an media och annat intressant.

Mattias inks -En fantastiskt duktig tecknare lägger upp sina bilder.

Camilla Engman -En konstnär från Götet med finstämt formspråk. Någon dag vill jag köpa en av hennes bilder.

Bump -Den här trettonåringen vet hur man gör när man skriver. Hittade hennes blogg när jag läste en kurs om psykisk ohälsa.

Isas blogg -En snygg blogg som jag följt nu under några år. Isa är en mer och mer framgångsrik designer men också småbarnsmamma.

Jonas Gardells dagbok -Jonas skriver utlämnande, provocerande och jättebra.

Inga kommentarer: