måndag, februari 25, 2008

Mörkt


Jag har visst tappat sugen. Det går inget vidare med något alls. Speciellt inte med skolan. Nu borde jag till exempel verkligen läsa kurslitteratur. Gör istället bara det jag absolut måste sista dagen innan inlämning.

Lägenheter söker jag hela tiden men det verkar inte komma något bra erbjudande till mig. Däremot verkar alla andra flytta till fina lägenheter och hus.

Motionera? Det är inte att tänka på. Använde gymet en gång förra veckan iofs men det var också en unik företeelse. Istället har jag lagt till med ett farligt högt fett- och sockerintag. Är nog lite kletig i artärerna nu. Tur att jag inte har lätt för att lägga på mig i alla fall.

UPPDATERAT:
Jag googlade på "Jag har tråkigt" och hittade ett test som skulle visa hur gammal man troligen kommer att bli.

Här är det lite komiska resultatet: 92 år.
Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil (hm...??)och både njuter av livet (jag fyllde ju i att jag hade tråkigt.) och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra.

1 kommentar:

Blogopeden sa...

Grattis på namnsdag!