måndag, maj 05, 2008

Tursam dag


Jag har varit orolig i flera dagar. Nyckeln till tvättbokningssystemet stod inte att finna. Jag tänkte att jag måste ha tappat den när jag tvättade i förra veckan. Usch för att behöva ringa värden redan innan jag ens hunnit bo här i en månad och säga att jag slarvat bort nycklarna. Båda två dessutom. I dag fick jag tvätta för hand inne på vår lilla toalett. Men så hittade jag nycklarna nu för en liten stund sedan under min laptopväska och du kan tro att jag blev glad.

För övrigt blev jag glad över att i dag fyndat en TV bänk på Ikea. Den skulle kostat 450:- men var sänkt till 149:- för att förpackningen var lite skadad. I och för sig handlade jag en massa andra saker också så det blev inte så billigt i alla fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å så skönt med nyckeln!!
vad tyckte mannen om bänken? passade den så fint som vi trodde?
kram o tack för idag

Maria Ådahl sa...

Ja, äras den som äras bör, det var ju du som hittade den. Tack! Mannen var faktiskt mycket nöjd och jag också. Den passar fint och är alldeles lagom stor.

Tack för idag! Det var roligt! Kram

Xiaogang sa...

亲爱的!你买的电视柜真的很漂亮!谢谢:)