onsdag, augusti 27, 2008

Släktigt



En ny snabbis till Halland innan skolan drar igång imorgon. Vi åker om en liten stund för att hälsa på en del av kära släkten. Denna gången blir det nog inte någon skogspromenad eftersom regnet öser ner.

Det har varit riktigt släktigt de senaste dagarna då vi också haft besök av kusin Elin. Elin och jag brukade leka mycket när vi var yngre men nu har vi inte träffats så mycket de senaste åren. Kul att gotta sig i gamla minnen och få lite uppdateringar om vad olika släktingar har för sig och hur många barn de fått. En kusin som är några år äldre än mig har till exempel nyligen fått sin åttonde dotter. Det tycker jag är ganska många barn det.

3 kommentarer:

Helena sa...

det är vääääldigt många barn det.

Anonym sa...

ojojoj, där ligger vi i lä maria
ses en dag snart?
kram

Maria Ådahl sa...

Ja, jag tror inte att jag vill ta upp kampen.

Ses mycket gärna! Ni kanske saknar er kamera också?