måndag, maj 18, 2009

krukväxterna 10


Jag är ledsen om jag tråkar ut er med mina växter. Själv tycker jag att det är ganska roligt att leka med poladroid-programmet som gör om vanliga bilder till polaroidbilder. Här kommer nästa krukväxt:

Pelargonbarn
Syster till det lilla skottet jag visade alldeles i början. Detta skott var dock lite tidigare utvecklad (rötter) än sin syster och fick flytta ner i en kruka för flera veckor sedan. Förra veckan inhandlade jag semestervattnare. Ville testa om det fungerar. Detta är mitt expriment. Lite som dropp för blommor.

Tjockbladig växt

Barn till krukväxt 5

1 kommentar:

Helena sa...

nej, jag tycker det är roligt med krukväxter. Funderade nästan på att härma din idé men det kanske blir tråkigt för de som läser både din och min blogg =)

Plus att jag gillar dina bilder väldigt mycket!