onsdag, februari 22, 2006



Två bilder tagna från vår lägenhet. De är publicerade utan tillstånd av fotografen, Ayi och de är inte helt nya men en liten känsla kan man i alla få av hur det ser ut.

Nu har jag börjat mina kinesiskastudier. Har lektioner mellan åtta och tolv nästan varje dag. I dag slutade jag dock redan klockan tio och reste till en kompis som bor ett litet stycke utanför stan. Där var det så lugnt och fridfullt. Fåglarna sjöng och vi var uppe i bergen och plockade blommor. Najs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att läsa om hur du har det! Det känns väldigt konstigt att sitta på Campus Varberg och titta ut över hamnen i denna stund...Nu ska jag gå på bokrean, och ikväll är Sverige i OS-final i curling. Sådan är min verklighet. Massor av kramar till dig, Maria!

Anonym sa...

Hej!
Vad roligt att läsa lite om hur det är. Snyggt kort på dig, Xiao Gang och ringarna!

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen igår! KRAM! /Karin