tisdag, april 10, 2007


Påsk
Morbror Björn bjöd oss på en trevlig resa till Västerås där vi fick bo i kyrkans lägenheter. Det har varit skönt att komma bort från Göteborg ett litet tag. Dessutom har vi blivit bortskämda av morbror och snälla nunnor som lagat god mat och tagit hand om oss.

Jag tänkte pröva ett lite interaktivt bloggdrag...
Jag överlåter till er bloggläsare att avgöra vad jag ska berätta om. Välj ett av följande ämnen (var) och skriv i kommentarerna och jag lovar att blogga.

- Xiaogangs nya kompis
- Besök i kloster
- Ner i gruvan
- Dokumentären om Marta med morbror ett och två
- Påskfirande

5 kommentarer:

Anonym sa...

Besöka ett kloster har jag aldrig gjort så det skulle vara spännande att höra om!

Anonym sa...

Ner i gruvan låter ju som en mysrysare. Hoppas på den.

Anonym sa...

jag röstar för xgs nya kompis, verkar spännande!

Sen har jag ju också bloggat om Marta, så det vore kul att få reda på ditt insider-tips. Vad har din morbror (ett och två?) med detta att göra?

Blogopeden sa...

xgs nya kompis tycker jag. Men även morbror 1 & 2(?).

Maria Ådahl sa...

oj, det här gick inte så bra. Jag var nog lite för lat. Jag kan ju avslöja att xiaogangs nya kompis är min 8 (?) årige kusin Johan. De hoppade studsmatta och spelade tv-spel tills xiaogang var helt slut. Vilken energi barn har!