tisdag, januari 17, 2006


Okej. Jag tar tillbaka allt jag sa inatt om att inte ha resfeber. Nu springer jag runt här och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Stackars Ingemar som jag låter allt gå ut över... "Tror du jag behöver den eller den?", "Kan du åka och köpa det?" Har reducerat packningen lite. Kanske jag inte behöver ha med fem pocketböcker bara för att de är på svenska. Det var faktiskt meningen att jag skulle lära mig mer kinesiska. Nu kommer när som helst Monica med familj så att vi kan äta lite semlor innan vi åker till Landvetter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du precis åkt, och huset är hur tomt som helst. Jag insåg precis nu när du åkte att vi inte kommer att träffas på jättelänge, så jag kom på att jag kommer att sakna dig massvis!

Anonym sa...

jeg kan se deg for meg: svirrende rundt med et noe forvirret ansiktsuttrykk. Aj, du fikk nok med deg det du trenger! ellers så er det fantastisk mye man ikke trenger å ha med likevel, når alt kommer til alt. Kos deg i Beijing og hils Siri!

Anonym sa...

jag åt oxå semla idag. mums. jag har uppdaterat min lj nu. hoppas du trivs i kina! saknar dej.

Anonym sa...

Hej!
Jag är inne på din blogg lite då och då, men det händer inte så mycket. Är nyfiken på hur du har det! Uppdatering tack!