måndag, april 14, 2008

Slut på helgen


Tillbaka i surfsoffan igen. Surfsoffa. Det låter lite som att det rörde sig om en liten båt. Så spännande är det dock inte utan jag menar istället vår soffa som lämpar sig mycket bra att sitta och surfa på nätet i. Det är skönt att krypa upp i den och varva ner lite. Jag har bland annat jobbat igen. Det var ett tag sedan jag jobbade sist och då var det ju inte så roligt. Jag gick med bävan i bröstet trappan upp till jobbet igår vid lunch. Mycket mer lättad gick jag därifrån i morse. Ungdomarna var snälla och tysta hela kvällen. Inga grannar kom och klagade denna gången.

För övrigt har det varit en bra helg. Vi fick besök av söta Liu Min Jia. Hon är dansare från Kunming och tillbringar nu ett år i Sverige genom TC/G Nordica. Vi hann också gå på två födelsedagsfester under lördagen. God mat och trevliga vänner.

Inga kommentarer: