tisdag, september 16, 2008

Klotter


Jag deltog i somras i Telias telefonklottertävling. Man kunde vinna 25 000kr. Jag älskar ju att klottra. Mina föreläsningsanteckningar är ofta ganska rikt illustrerade. Flera vänner uppmanade mig därför att delta i tävlingen och jag skickade in några teckningar. Nu fick jag svar:

Nu har vi haft jurymöte och tyvärr blev inte du utsedd till vinnare. MEN jag kan glatt meddela att vi tycker att ditt klotter är jättefint och vill därför ha med det på Telias klotterutställning på Stockholms centralstation den 7-12/10. Ditt klotter kommer att tryckas upp på en skylt i storleken 1400 x 2000 mm och ställas ut tillsammans med 49 andra klotterbidrag. Utställningen är inne på centralstationen i den stora hallen vid huvudentrén.
Jag kommer ju knappast kunna se detta men om det är någon som har vägarna förbi Stockholms centralstation vid denna tid kan ju kika lite på utställningen.

Inga kommentarer: