måndag, september 08, 2008

tenta och string


Sitter här med en trist tenta igen. Den näst sista i utbildningen. Jag har försökt motivera mig i flera dagar. Istället för att skriva har jag tagit kort på Xiaogang när han pluggar. Han är mycket bättre på det än jag. Jag ger kanske inte så bra studiero till maken eftersom jag också skruvat borrat och fixat i köket. Bland annat har den fina lilla stringhyllan jag fick av mormor kommit upp. Den hamnade över köksdörren och löste ett förvaringsproblem. Nu får kokböckerna bo i köket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin bild! kunde varit en ikeareklam eller nåt! vad är det xiaogang pluggar på? han verkar väldigt inne i det. Har tänkt på dig idag, Maria. tänkte att du var en fin människa och tänkte på första gången jag träffade dig. jag tyckte att jag kände dig för att XG hade pratat så mycket om dig. ha ha. ha det jättefint, fina!

Maria Ådahl sa...

Jag tror att han läser sin svenska-roman "Flyga drake". Han är extremt flitig och skriver ner vartenda ord han inte kan.

Och tack för alla komplimanger! Jag blir alldeles varm i hjärtat nu och saknar dig när jag tänker på dig. kram kram

Anonym sa...

Väldigt snyggt att ni hänger stringhyllan högt upp på väggen. Det ska vara upp åt väggarna.