tisdag, januari 30, 2007



Vet egentligen inte om det är så intressant för andra att se bilder på en svettig Peps Persson men nu kom de i alla fall.

Jag har varit så duktig nu och jobbat sex arbetspass som personlig assistent på fem dagar. Nu är jag ganska trött och har ont i huvudet. De följande dagarna borde jag ägna min tid åt att läsa kurslitteratur istället. Kursen jag läser nu handlar om psykisk ohälsa. Man blir lite lätt hypokondrisk. Jag är nog inte psykotisk men en släng av social fobi har jag nog i alla fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi. Jag har också en släng av social fobi, men samtidigt ett omättligt bekräftelsebehov (narcissism?) vilket är en olycklig kombination.. Har du förresten varit inne på www.sr.se/p3/ullinulla?

Maria Ådahl sa...

ja, vem har inte ett bekräftelsebehov... Kanske därför jag har en blogg? :P

Kul att jag kunde lyssna på nätet eftersom jag jobbade när det första programmet sändes. Ni är ju super! Jag vill också ha en mascara som kan guida mig genom livet. Vilket märke ska jag välja?

Anonym sa...

O vad roligt att du lyssnat! Puss puss!
På din fråga svarar jag: läs Veckorevyn ;-)