torsdag, mars 13, 2008

Lägenhetsvisning


Jag ber om ursäkt, kära bloggläsare, om jag tidigare tröttat ut er med mycket prat om lägenheter kommer det nu att skrivas desto mer: Nu har vi en ny lägenhet! Vi fick den!! Ska iväg och skriva på kontraktet nu om en liten stund. Lägenheten var precis så bra som jag hoppades. Tydligen hade det brunnit lite i köket så hela lägenheten fräschas upp. Allt nytt i köket -spis, kylskåp, köksskåp... Bra planering och kök där man kan sitta vid fönstret. Fina spegeldörrar -det hette visst så, sånadär gamla dörrar. En garderob var så stor att man kan gå in i den, i alla fall om man är så liten som jag.

Negativt var dock att lägenheten tapetseras idag och vi kan inte påverka valet. Speciellt vardagsrumstapeterna är ganska fula. Köksluckorna är dessutom trista. Hm, man får väl försöka hitta på något för att liva upp dem. Badrummet är lite illa. Där hade de inte fixat något. Vi får se hur det blir med det.

Bilden är tagen från vårt nuvarande fönster och i övre delen av bilden kan man skymta en gul gavel. Dit ska vi flytta!

4 kommentarer:

Helena sa...

Wohoj! Grattis Maria! Så roligt för er, jag kommer genast och hälsar på. När flyttar ni in? Jag kan komma och fika på jobbet eller så, jag är ju ändå där. Krams

Blogopeden sa...

GRATTIS! Vad roligt! Jag vill oxå komma o hälsa på och se hur ni får det.När skulle ni flytta in?

Maria Ådahl sa...

Alla är välkomna. Mi casa e su casa.

Vi flyttar i månadsskiftet mars-april förhoppningsvis. I värsta fall har vi två månader på oss att betala dubbla hyror och flytta.

Anonym sa...

HÄRLIGT! fy vad härligt för er! ha så mysigt i Norge också och hälsa de fina vännerna (om det är dem som jag känner) kram