torsdag, mars 06, 2008

tänk ändå


Nu vill jag nog ge en blomma till Boplats istället för att kasta ruttna tomater och ägg.
Vi har fått ett nytt erbjudande om lägenhet! Även denna lägenhet ligger i Gamlestan och när jag ringde och försökte ändra tid för visning av lägenheten fick jag beskedet att vi ligger tvåa i kön och att nummer ett troligtvis inte vill ha lägenheten. Detta är ju helt fantastiskt. Kanske ska vi flytta!!! Nästa torsdag kan vi komma och titta. Nu väntar jag bara på att Xiaogang kommer hem från sitt svenskaprov så att jag kan berätta för honom.

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hahaha! Vem har sagt att inga ägg eller tomater har kastas? Det är kanske just därför erbjudandet kom! Tillsammans med tomaten å ägget sände jag med ett vänligt men bestämt brev där det stod att " kära boplats!, ni bör vara vänliga att ge Maria å Xiao Gang en lgh å Miamaria en! Annars, annars kommer fil att kastas imorgon natt..."
Grattis kära du!!! Hoppas detta är en helt urinfri lgh:)
Kram mia

Maria Ådahl sa...

Den verkar urinfri och tillfixad. Vi har kikat in genom fönstren redan.

Nu väntar vi bara på att din ska komma också!! Gamlesta'n har jag hört är ett bra område. Sök där...

Fixar inte Boplats något till dig ska vi se till att de får mördarsniglar i brevinkastet.

Anonym sa...

Gud, vad härligt! Grattis grattis! Hoppas att den är helt och hållet till er belåtenhet! kram

Maria Ådahl sa...

Tack Tack! Jag är jätteglad! Det ska bli spännande att få gå på visning nästa torsdag och se hur lägenheten ser ut på insidan.